Tuesday, December 30, 2008

Lama rasanye tidak menulis di blog sendiri since join DPA..Mmg selepas masuk DPA ni jadual harian kami sentiasa penuh dari pagi hinggalah malam,maaflah jika aku x sempat nk reply msg kawan2..Malam adalah waktu utk merehatkan minda sebelum memerah otak utk hari berikutnya..dan pada masa inilah kami mengalami keletihan yang sebelum ini jarang dirasai..hahahah..

Sedar tak sedar sudah masuk hampir 3 bulan kami di sini..sungguh x sangka..next week sidang aku akan ke PULADA untuk menjalani modul tentera..Ya Allah, semoga aku tabah menghadapi latihan lasak semasa di sana nnt, amin..Selesai modul tentera, kami akan ke Lumut pula bagi modul OBS...2 minggu bergelumang dgn aktiviti fizikal, kulit confirm burn punya..Dear Mr Hubby, bersedialah utk melihat diriku dgn kulit yg gelap nnt..huhuhu

Hmm..banyak lagi yg aku nk tulis ni, tp sambung nntlah yek..

Welcome 143oH & 2009..Smg kehadiran tahun baru akan menjadikan aku insan yang lebih matang dalam menempuh kehidupan mendatang :)

Happy New Year!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...