Sunday, September 6, 2009

hujung minggu yg santai..

weekend ni baik siketla x mengeluarkan duit spt minggu sudah...huhuuu...

smlm kami cuma ke carrefour dan pasar beli brg2 dapur dan bhn2 utk buat raya cookies..so smlm aku berjaya menghasilkan sejenis biskut "Kurma gulung cornflakes"...mula2 mmg bersemangat nk buat...tp bila tiba masa kena menguli berulang kali...aduihhh...letih makcik dibuatnye...sudahnya aku x habiskan pun sume adunan..tinggal sket adunan yg aku x sempat sbb dh ptg..kami perlu ke DPP brbuka puasa bersama keluarga mertuaku..

bentuk biskut tu pulak mcm2 saiz..ade kecik ade besar...segan pulak nk menjamu tetamu masa raya nnt..huhuuu..tp rasanya alhamdulillah..bolehlah tahan...

hmmm ptg ni aku nk masak ayam percik dan popiah goreng..bhn2 sume dh keluarkan dr peti...dlm pukul 3 lbh nnt baru nk start siang ape2 yg patut...maklumlah first time juga aku try resepi ayam percik nih..hopefully menjadi lah :) popiah pun sama..

1 comment:

~ujicham~ said...

bole aku dtg raya ni.. banyak biskut ko buat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...