Friday, October 14, 2011

production oh production...

minggu ni terasa productionku merudum...biasa boleh dpt 1 botol penuh sekali pam...minggu ini hasilnya amat kurang memuaskan tp aku bersyukur kerna masih diberikan rezeki utk menyusukan sarah...mudah2an dptlah aku meneruskan perjuangan ini sehingga usia sarah 2 tahun...permudahkanlah ya Allah...ameen...mungkin juga minggu ni aku agak stress dgn kerja...byk betul kerja yg perlu dibereskan...pulak tu dah t'biasa sblm ni x de boss...so nobody monitors my job...so skrg ni dh ada bos aku harus kembali spt sedia kala...bagus sbnrnye...x dela wat keje syok sendiri...i hate that!huh...hujung minggu ni ada 1 lg task yg perlu aku selesaikan...aku harus habiskn kerja itu by this sunday juga...by hook or by crook i have to finish it!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...