Monday, January 6, 2014

Saya dan tudung Akel

Dalam banyak2 jenama tudung di pasaran, saya memang setia dengan Akel. Rasanya banyak tahun dah pakai tudung akel ni..Sejak zaman belajar lagi sampailah sekarang. Walaupun sekarang ni dah banyak jenama tudung labuh especially tudung instant, tudung Akel juga yang menambat hatiku..Heheeee..Memang dalam almari tu 90% adalah tudung Akel..Kalau yang lama punya siap dah beropol2 dah tepinya..Lusuh benar tudung2ku

Tudung Akel ni adalah brand dari Turki..Tak pasti lah kt negara Turki tu rakyatnya pakai ke tidak tudung ni sebab yang aku perasaan minah2 turki ni kan suka pakai tudung jenis kain satin yg licin tu..Macam gambar di bawah ni :)



Kalau dulu tudung Akel ni memang plain aje, kalau yg bercorak pun x cantik langsung coraknya..Tapi sekarang ni dah makin maju la sikit..Yang bercorak pun menarik juga..Skrg ni dah ada tudung yang dual tone la triple tone la..Corak paisley pun ade tau! Yang paling saya suka sebab tudung ni bidangnya besar..Ada 50-60 inci..Tudungnya pun tak jarang, jadi mudah untuk dipakai semasa solat. Lagi satu mudah nak bentuk tudung Akel ni..


Tudung plain, dual tone macam kat atas tu harga dia RM23. Murah kan? Macam yang corak paisley tu, byk color yang saya beli..Sukaaa sangat..Heheheee..Kalau boleh semua color nak beli..


Selain Akel, ada lagi jenama adik beradik Akel ni macam Rosello, yang terbaru MissColor...Apepun, saya memang sukakan tudung ni berbanding tudung express di pasaran. Sebab tudung express ni materialnya kebanyakan adalah lycra, jadi agak sheksi jugalah..Kalau mereka yang berbadan kecik mungkin xde masalah..Huhuuu..Sekali sekala saya pakai juga tudung express ni..Cuma kene pandai nak gayakan tudung tu la supaya terlindung bahagian2 yang patut ditutup :)

Siapa2 yang berminat nak dapatkan tudung Akel dengan harga murah, bolehlah usha2 FB page ini yer Anggerik Zuhal Enterprise. Boleh nak COD bagi area berdekatan iaitu Putrajaya, Dengkil, Salak Tinggi dan Nilai..Contact aje owner dia..Sekarang ni memang dah jadi regular customer Anggerik Zuhal sebab diorg jual harga murah giler compared to kedai2..Ada kedai yang jual sampai RM35!

1 comment:

Numa Delights said...

kalo nak beli pada harga borong boleh datang kedai online cni...http://nuhaapparels.blogspot.com
atau wasup 0192865353 ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...