Thursday, February 25, 2010

hanginsatubadan....adakah ini disebabkan oleh perubahan hormon??? huhuhu mungkin jugak...

sangatlah membosankan hari ni sbb x de keja nk buat..kerja2 alhamdulillah sudah diselesaikan (my part) yang lain2 sedang menunggu ulasan bos...cptlah ulas wahai bos2 sekalian supaya saya dapat menyiapkan kerja saya semula....x kanlah nak ngadap fb sepanjang hari kan...aku pun naik muak ngan fb..makin lama ku rasa makin x attractive pulak...paling2 pun baca komen kawanlah..masa berlalu dirasakan begitu lambat berlalu...biasalah, x sibuk kan...kl time sibuk tu terasa cepat btul masa berlalu...

kesimpulan hari ini: sangat bosan...x produktif..berdosanya saya...tp nk buat cemane sbb mmg x de keja...bos, bagilah saya kerja baru pula...pleaseee

sekian, terima kasih...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...