Friday, February 5, 2010

hello february..

sekejap sungguh masa berlalu..januari berlalu februari menjengah pula..byk aktiviti menanti di bulan ini..antaranya majlis risik adikku, majlis kahwin adik iparku, housewarming rumah kami...semoga semuanya berjalan lancar..aminnnn...

yesterday ade appointment @ hukm...punye lah lama menunggu turn...walhal aku dh set appointment @ 9 a.m. tunggu punya tunggu dekat pukul 11 am pun x dipanggil lagi namaku...hangin dibuatnya...bila aku minta borangku dipulangkn, doktor p'puan kluar jumpaku..pujuk supaya tunggu skjp...hmm..bagus2..aku ingat dia x kesah...maklumlah pub hosp kan..ramai patient yg tunggu turn..x lama lps tu namaku dipanggil...alhamdulillah dpt menjalani ujian dgn lancar..siap dpt MC 2 hari lg...thx ya doc yg prihatin...mula2 aku x fhm nape perlu dpt MC sedangkn aku x rasa ape2 pun...but now i realize why she gave me MC 4 2 days...thx again doc..hari ni barulah terasa sakitnya...it hurts...auccchh...Ya Allah, smg dipermudahkan usaha kami ini, amiiiinnnn...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...