Friday, October 23, 2009

off to KK

tika ini aku dan hubby berada di KK, cuti2 M'sia...rasa b'salah juga dlm hati krn t'paksa menangguh kerja di ofis yang memang banyak menimpun tu...tp bila dikenang2..kl asyik fikirka kerja mmg sampai tua pun x blh b'cuti...jd aku tekadkn hati utk melupakan sebentar hal pejabat wlpn sekali sekala ade la juga staf ku di ofis call..

kami tiba di KK semalam tghr..sblm ini aku ke KK atas urusan kerja..sampai saja di airport sudah ada transport yg menunggu..tp smlm smpi di airport t'pinga2 juga la mencari transport nk ke bandar...ingtkn ade la bas ke van sapu ke which i believe cheaper than airport taxi...tp terpaksalah amik teksi yg b'hrg rm30..mahalnyer..nk buat cemaner kan..relakan aje la...

kami stay di hotel yg aku pernah stay dulu @ imperial international..aku suka hotel ni sbb dkt dgn shopping complex, pasar filipin dll..pendek kata strategik lah..dptla juga aku merasa lagi makan ikan bakar di tepi laut..tp mr hubby x brp suka mkn di situ (aku mmg dh jangka from the beginning pun...hehhe)

hr ini kami memulakan operasi shopping memandangkn esok dh nk balik...seronoknya b'jln2 wlpn x dpt nk g jln2 ke pulau (poket keringlaaaa...) x pe...nxt time kl ade rezeki ke KK lg, aku akn pastikan dpt jejakkan kakiku ke mn2 pulau di sana...huhhhhuuuu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...