Sunday, October 11, 2009

sejak jumaat lepas aku mengalami demam selsema..jarang2 terkena demam..so bila dapat demam ni agak lama juga lah nk kebah...namun aku gagahkan jua badan ke rumah DPA buddy ku, jijah jumaat lps..lepak2 umh dia time lunch...byk jg lah story yg kiteorg share...memandangkan semua kt umh tu bakal jadi ibu, so topik perbincangan kami pd hari tu ialah mengenai motherhood...heheh...interesting jugalah...

semalam demamku makin teruk..malas nk makan penadol slps terbaca satu emel mengatakan long term effect akibat terlalu bergantung kpd penadol @ paracetamol nih..jd aku trylah minum 100plus..dalam demam2 tu pergi juga ke open house Nad @ Senawang, berkonvoi ngan jijah n yatt..bestnye dpt jumpa buddy2 sekalian..tambah meriah bila mantan mak sidang, si maznah yg dh sarat pun ada skali di sana...rindu pula dgn kwn2 dpa..kepala makin berat rasanya...malam pula ada open house DPP...nk x nak kena p jugalah...huhuuuuu...tp lega dpt menghirup sup di sana..sedap sikit rasa badan...

hari ni sepatutnye nk g beraya ke rumah best frenku nurul @ klang tp last minute kene cancel pula...insyaAllah nxt week la kl tiada aral melintang...ptg kawan hubbyku dtg beraya di rumah kami...sempat jugalah aku memasak bihun sup dan goreng apa2 yg ada dlm fridge tu..hehehe...deria rasa kurang baik dek selsema yg blm baik..so rasa sup ku itu mcm manalah yer...maaflah ye if x sedap..

berakhir weekend ini dgn aktivti beraya2...assignment bos bg x juga siap2 wlpun aku try jgk siapkn pg td...70% dh siap...ada lg 30% lum siap...aiseeeeehhh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...