Monday, November 21, 2011

World Walking Day 2011

Semalam aku n famili join World Walking Day...rasanya smlm lah aku exercise semenjak melahirkan sarah...8 bulan lebih maaa...badan pun dh bulat..mmg patut pun aku join program nih...seronok juga dpt join program mcm nih...kalu every weekend aku buat cmni confirm blh slim...plus makan kene jaga la...ni makan mcm pirana...melantak je kerjanya...huhuu...

sarah pun join jugak...tp dia duk dalam stroller la..hihii..x sangka dpt juga menghabiskan 5,000 langkah...syukur alhamdulillah...kasihan en suami...baru 1000 langkah lebih tapak kasutnya sudah mau tanggal...cukup 2000 ribu langkah tertanggal terus tapak kasutnya...pity him...nnt kita beli kasut baru ye bang :)...kasut aku pun dh lusuh..lepas DPA mmg jarang bersukan..insyaallah aku bertekad utk kerapkan bersukan selepas ini...harus berbuat sesuatu...takkan nk bior je badan ni bertambah2 gemuk....owhh no..no..no...

  journey begin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...