Monday, April 29, 2013

Di ambang PRU13




Ohhh tidak sampai berapa hari saja lagi menjelang hari PENTING bagi semua rakyat Malaysia..PRU kali ini dikatakan antara yang paling sengit..

Ini merupakan kali pertama saya mengundi. PRU sebelum ini tidak mengundi pun. Maafkan saya. Sejujurnya sehingga hari ini pun saya masih ragu-ragu calon manakah yang bakal saya pangkah nanti..Ada 2 calon..Aduhhh..ku keliru..Masih perlu beristikharah memohon petunjuk dariNya..Semoga keputusan yang dipilih nanti menyumbang kebaikan demi masa depan Malaysia.


To all Malaysians, pilihlah calon anda yang terbaik..Jangan menyesal di kemudian hari..Dacing kah? bulan penuhkah? bulan separa kah?..Pilihan di tangan anda..Jangan tak keluar mengundi pula ya..Kerana satu undi anda amat bermakna untuk masa depan Malaysia!

Saya doakan semoga PRU kali ini dapat berjalan dalam suasana yang harmoni. Kita kan sudah merdeka lebih drp 50 tahun. Seharusnya politik negara juga adalah lebih matang.

Last but not least, walaupun kita berlainan fahaman politik, tetapi kita tetap bersaudara..Jangan putus silaturrahim.




 We are Malaysian! I love Malaysia


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...