Saturday, April 6, 2013

Kelas Asas Renang - part 3

Frankly speaking sehingga kelas terakhir pun aku masih belum lulus freestyle..Apa masalah aku sebenarnye ni? Susah sangat ke? Pada aku yer..mmg agak susah..sbb aku x blh nk synchronise arm pulling dan kicking..hahaaa..redha aje la..actually bolelah buat cume nafas x pjg so suku pool aje la...heheeee

Di dua kelas terakhir, coach liza mengajar group kami breaststroke..org taman umah aku panggil katak style..bahasa melayu panggil kuak dada..hahaaaa

Alhamdulillah..x sangka boleh buat walaupun mula2 tu mcm x berapa nak yakin je kan...macam ni ye tekniknya..

sumber: google

Ni michael phelps sedang berbreaststroke ;)



2 comments:

Vee said...

Dulu saya belajar berenang kat sungai je..budak nakal yang mandi 2jam sehari tia2 hari, hahaha. tapi skrg sungai dah kecik, ntah masih ingat lagi ke tidak cara berenang.

NISA DAHRI said...

Hehee..saya sangat takut dengan sungai dan laut..sangat luas..jadi berenang dalam kolam lebih secure pd saya ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...