Wednesday, August 28, 2013

Sabun magik? It's marine essence beauty bar

Susah betul nak dapatkan stok sabun ni..Bayangkan setiap kali stok sampai, maka ramailah yang memborong sabun ni..Bukan setakat sekotak dua, berkarton2 orang borong..Memang saya takde peluang lah nak beli sabun ni..Dekat setengah tahun juga lah..


Nak dijadikan cerita, minggu lepas raya hari tu saya ke HQ menghantar PB untuk dibaiki..Sambil2 tu saja buat2 tanya kaunter ada tak sabun ni..Tokei kata ada..Wahhhh..sangat sukaaa..maka saya pun boronglah sabun ni..Tak banyak pun borong sebab duit tak berapa nak banyak masa tu..Berbunga2 sunguh hati sebab dapat beli sabun ni..

Balik aje rumah terus pakai sabun ni buat mandi..Memang wangi sangat bau sabunnya..Banyak pula kebaikannya..Sabun ni diperbuat daripada pelbagai ramuan antaranya garam buluh, ekstrak tea tree oil, vitamin E dan banyak lagi..


Sangat bagus dipakai oleh anda yang ada masalah ekzema, kulit kering, kulit yang berparut..Juga bagus juga untuk anda yang ada masalah celah ketiak, celah peha yang gelap kerana sabun ni membantu mencerahkan bahagian2 yang gelap. Sebab tu sabun ni dipanggil sabun cerah ketiak! ;p Yang ada kulit berjerawat di bahagian badan pun boleh cuba sabun ni..


Setakat beberapa minggu menggunakan sabun ni, memang nampak kesannya pada kulit badan sendiri..Kulit lebih lembab..Nanti saya bagi testimoni lagi yer..Tapi serius memang best pakai sabun ni...Dah x pakai dah sabun lain..Good bye sabun2 ku..Sekarang saya sudah bertukar kepada Marine Essence Beauty Bar...

Ohhh ya..selain dalam bentuk buku, ada juga dalam body wash & syampu..Harganya lebih murah..Yang paling best, it's PARABEN FREE!


Testimonials



Jika berminat, boleh contact saya ye!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...