Tuesday, December 2, 2014

Omega Guard: my own testimonial




Kisah saya dan Omega Guard..Saja nak share dengan anda mengenai kebaikan omega guard Shaklee ni..Semasa mengandungkan Mu'adz saya amalkan makan omega guard ni 1-2 biji sehari di penghujung kehamilan..


Mu'adz terkena selsema sejak masuk umur 4 bulan aritu..Selsema dia berlarutan dekat sebulan lebih..Macam2 remedi saya gunakan sebab saya seboleh2nya nak elak memberi ubat..Antara remedi yang saya gunakan

Garlic oil
Garlic sock
Habbatussauda'
Minyak kelapa dara
Percussion technique

dan jugakkkk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Omega guard Shaklee

Alhamdulillah, kering juga selsema si Mu'adz akhirnya..

Omega guard Shaklee terdiri daripada omega-3..Jom skodeng apa kebaikan omega guard utk diri kita

~merendahkan kolestrol
~mengurangkan radang, ketegangan sendi
~baik diambil oleh ibu mengandung utk perkembangan otak bayi
~membakar lemak degil
~mengurangkan risiko penyakit jantung
dan banyak lagi lah..


credit to google



INGAT yer!! Jangan ambil minyak hati ikan tau!! Pastikan anda ambil minyak ikan berkualiti Shaklee ini :)














No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...