Thursday, August 23, 2012

Ceritera Raya..

Ada satu cerita yang ingin saya kongsikan di sini. Kisah di hari raya pertama di kampung. Seorang kawan lama mak saya datang berziarah ke rumah tok di pagi raya. Kawan sekolah mak, so banyak perkara yang disembangkan..dari kisah kawan2, kisah anak2..anak dia PTD...sangat bz..huhuu..siap makcik tu tanya aku mcmn dpt PTD la..pergi exam under SPA ke dapat under JPA..huhh mcm2 soalan lah..makcik tu ckp kl siapa yg dapat under SPA mmg cream of the cream lah...huhuuu..ye ke acik? so saya ni salah sorang cream of the cream tu ke? saya pun bukan mudah nk melepasi stage pertama..jawab exam pun dekat 3 kali kot baru lepas..hahaaa..apa pun, saya tetap percaya ia adalah rezeki daripada Allah...saya hanya insan biasa..bukanlah cream of the cream itu..

Ok...berbalik kepada topik sebenar yg ingin dikongsi...dipendekkan cerita..sebelum kawan mak saya ni balik, entah macam mana ntah keluar pula topik cerita pasal anak dara dia yang dulunya gemuk..dlm sebulan dua boleh slim..so mak saya tanya apa rahsia kurus anak dia...Makcik tu pun ckp anak dia pakai Premium Beautiful...ahhaaa..skrg ni anak dia buat bisnes pulak..sbb ramai yg kagum tgk anak dia dah slim...Makcik tu pun pakai PB juga sbb katanya kurang selesa tang perut yang buncit itu..Biasalah kan..kaum ibu ni mmg x blh lari dari masalah perut buncitt...So makcik tu cakap mmg selesa sangatlah selepas pakai PB korset ni..Baju kurung (spt dalam gmbr di bawah) tu pun boleh muat semula selepas memakai PB..sebelum ni x muat pun..Makcik ni tua setahun dari mak saya..So umur dia 55 tahun..mak saya yang pakai tudung coklat tu..

Makcik Rosnah & mak saya

Makcik umur 55tahun pun pakai PB uolsss..Uols yang mudah trang tang tang ni kalau pakai PB korset lagilah meletops kan...nak nak di musim raya ni..faham faham ajelah..makanan mmg sedap belaka..rendang lah..lodeh lah..satay lah..nasi beriyani pun ado...mmg musim menternak lemak jugalah..penat je turun bbrp kilo masa puasa aritu..kalau tak jaga makan masa raya ni, naik berkilo2..huhuuu...

Senang je, pakai korset PB ni setiap hari minimum 8 jam..terkawallah sikit kuantiti makan anda tu..Jadi anda tak perlu risau berat badan anda naik di musim raya..Kalau saya, saya tambahkan dengan pengambilan lecithin dan alfafa..So lemak2 dapar disingkirkan..toksin pun dikeluarkan dari badan kita..

Jom SIHAT & CANTIK dengan Premium Beautiful..Kepada anda yang nak dapatkan satu set korset PB, contact saya yer..Harga RAYA untuk anda!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...