Wednesday, August 8, 2012

Testimonial!!

Sudah masuk bulan Ogos rupanya..kita sudah berpuasa selama 3 minggu..how time flies!! Next week sudah mahu raya..So kawan-kawan, apa pencapaian anda di madrasah Ramadhan kali ini? Sudah cukupkah bekalannya? Ohh bila difikirkan pencapaian diri sendiri ni terasa takutnya..apalah sangat pencapaian diri ini utk ramadhan kali ini..thn dpn blm tentu bertemu lagi..ruginyaa rasa x gunakan sebaik mungkin..Ok kawan-kawan, sementara masih ada kesempatan ini, gunakanlah sepenuhnya..rugi sangat masa bulan mulia ni kita habiskan masa nonton tv, movie, dgr lagu2 duniawi ni aje..

Di kesempatan ini saya nak share dengan anda testimonial salah seorang client saya merangkap opismate saya..Dia pakai PB since Jun lepas..baru 2 bulan tp hasilnya sangat memuaskan..berat badannya turun secara tetap walaupun x banyak..dan paling best, baju yang ditempah b4 pakai PB sekarang ni sangat besar dan terpaksa dialter semula bagi kecil..paling best, baju2 tahun 2010 yang dulunya tak muat, sekarang dia dah boleh pakai semula!!
Alhamdulillah..smg dia berjaya mencapai berat badan impiannya iaitu 50kg! Chaiyyo2 babe!!

Kawan saya dah berjaya..anda pula bagaimana?? takkan nak tengok aje org lain ramping dan langsing dan dapat memakai baju2 lama?? Masih ada masa lagi ni..pakai PB di bulan ramadhan ni lebih cepat anda akan dapat kesannya..sbb masa kita berpuasa ni anggota badan berehat..jadi mudahlah lemak2 disingkirkan melalui toksin..

Siapa2 yang nak dapatkan PB dengan harga istimewa, sms/email saya yer!!

Slmt berpuasa!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...