Friday, August 24, 2012

Testimonial: Performance Drink (PD) Shaklee

Saya mengambil produk Shaklee ni tahun lepas, semasa berpantang selepas melahirkan Sarah. Disebabkan saya melahirkan Sarah secara pembedahan, jadi saya tidak mengamalkan jamu tradisional semasa berpantang. Lalu saya memilih set berpantang Shaklee..Sejak dari berpantang sehinggalah hari ini saya masih mengambil supplement Shaklee..Alhamdulillah badan saya serasi dengan Shaklee..

Sepanjang bulan Ramadhan lalu, saya sekeluarga mengambil Performance Drink dan ESP..Performance drink ni berfungsi seperti minuman isotonik yang lain di pasaran. Biasa kalau demam kita akan makan panadol beberapa biji kan untuk melegakan badan..Tetapi sekarang ni kalau demam, saya hanya bancuh segelas PD ni dan alhamdulillah demam kebah dan badan kembali bertenaga.


PD ni biasanya saya akan minum sewaktu bersahur dan waktu berbuka. Rasanya seperti oren Tang..hihihh..Alhamdulillah, mmg berbeza..Jika tahun lalu, waktu berpuasa dan menyusukan Sarah, saya mesti akan rasa dahaga yang amat..Tetapi sbb puasa kan..so tahan aje lah. Tp tahun ini, walaupun tidak lagi menyusukan anak secara eksklusif kerana saya telah mix dengan FM,  Sarah masih kuat menyusu badan. Alhamdulillah, rasa dahaga sewaktu menyusukan Sarah mmg sudag tiada..Badan rasa bertenaga, alhamdulillah..bibir pun tidaklah merekah dan berdarah seperti tahun2 sebelum ini..

Jom kita tengok apa yang menarik tentang PD ni..

Untuk pengetahuan anda, Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air. Ia mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.

Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.

Produk ini terbukti secara klinikal yer.Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Drink Shaklee dapat:


• Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi
• Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk kalsium dan magnesium (bukan untuk jenama unggul)
• Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

Oh yaaa..biasanya bila nak masuk bulan Ramadhan, PD ni mmg laku macam pisang panas...selalu out of stock. Ramai yang buat stok di rumah utk minuman seisi kelurga..Kalau anda alami cirit birit, minum aja segelas PD..Insyaallah, badan kita tidaklah dehydrate..
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...