Tuesday, October 2, 2012

Attention to all women!

Ada orang sangat berkira nk spending duit mereka untuk kesihatan..tetapi bab kereta, baju, mekap,aksesori tak pula berkira walau rega  mencecah ratusan ribu..well, it's your life..who cares!

Saya ada sorang kenalan, kerja bagus di syarikat oil & gas terkenal..bergaji besar..suami pun bergaji besar..kenalan saya ni sering mengadu dia tidak pernah mendapat tidur yg lena akibat sakit belakang..Selain itu dia juga berbadan gempal..Mengadu pada saya yg malas nk bersenam, pergi slimming centre..

Lantas saya pun perkenalkan kepadanya korset PB. Saya harap bila dia memakai PB, mslh sakit belakangnya dan kegemukan dapat diredakan kerana korset ini telah banyak membantu wanita yg mengalami mslh sepertinya. Dia begitu teruja utk memakai PB..Tetapi bila bertanya tentang harga, terus dia menukar fikiran dan berkata TIDAK..Maka hiduplah dia seperti sediakala..sakit belakang yg tidak berkesudahan..Beberapa bulan selepas itu, dia menghubungi saya mempelawa saya naik kereta barunya, kereta import yg berharga ratusan ribu..

Jika dibandingkn hrg korset PB dgn kereta baru kenalan saya tu, umpama satu set PB tu dicelah tahi gigi sajer harganya..But again, it's your money..ikut suka anda nak invest ke mana duit tu..Dalam hidup, kita berhak memilih utk sihat, cantik, kaya, miskin dan sabagainya..

Remember this,



Apa guna rumah besar seperti istana, kereta mewah, aksesori meriah tetapi kesihatan tidak terjaga..Bila dah sakit, harta menggunung pun x de apa makna..Saya tak kecil hati pun dia x mahu pakai PB tu..Saya cuma harapkan dia mencari cara untuk mengurangkan masalah yang dihidapinya tu. Mungkin juga dengan mengamalkan gaya hidup yang sihat..Ubah pemakanan, beriadah di hujung minggu..Itupun boleh membantunya..

Oh ya, kalau anda nak tahu, PB korset ni sangat istimewa dan setiap WANITA harus miliki at least 1 set utk kegunaan harian dan sepanjang hidup anda..provided dengan penjagaan yang teliti lah :)

Antara kebaikan PB;

1. Pembentukan badan




2. Mengecutkan tumbuhan seperti cyst, fibroid




3. Bengkung moden untuk ibu selepas bersalin


4. Alternatif untuk mereka yang ingin hamil



5. milk booster for breastfeeding mommies :)





6. Mengatasi masalah keputihan dan senggugut

7. Menstabilkan hormon wanita

8. Memudarkan selulit & stretchmark


Berminat? Hubungi saya untuk free trial & consultation..Hubungi saya yer..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...