Monday, December 10, 2012

Promosi!! Collagen powder Shaklee

Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan..Buktinya memang anda boleh lihat sendirikan? Banyak produk2 kecantikan yang berada di pasaran..Terkini, produk berkaitan kolagen hangat diperkatakan di mana-mana..soy collagen, cocoa collagen, BB Plus, cappocino collagen..macam2 produk di pasaran yang boleh anda dapat..Tapi sebelum nak consume kolagen, jom kita ambil tahu serba sedikit tentang kolagen..

Apa itu kolagen sebenarnya?

Kolagen ialah protein yang paling banyak terdapat dalam badan manusia. Malah ia menyumbang kira2 75% berat dalam tahap kulit yang sihat. Tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rupa yg sihat dan menampilkan susuk tubuh yang muda.

Sebab dan kesan kehilangan kolagen

Walaubagaimanapun, semakin usia meningkat, kolagen dalam badan semakin berkurangan. Ini menyebabkan berlakunya kulit kedut, kering dan melayut, kuku yg rapuh serta rambut halus dan mudah gugur.Kemerosotan semula jadi ini boleh dipulihkan melalui makanan tambahan..Pengambilan makanan tambahan kolagen secara konsisten dapat menggantikan kolagen yg hilang dan memelihara kulit.

Shaklee telah memperkenalkan produk terkininya iaitu Shaklee Collagen Powder (SCP)..Produk ni mmg terhangat di pasaran!! Sebab ape yer?





SCP mengandungi 4000 mg proprietari RSS (sisik ikan merah) yg berkualiti tinggi. Yg paling istimewa SCP ni adalah kolagen yg bermolekul sangat ringan iaitu kira2 1000 Dalton, penyerapan unggul oleh badan manusia dan dapat membantu peningkatan sintesis kolagen pd lapisan dermis dengan berkesan.

SCP diperbuat daripada 7 bahan utama iaitu RSS, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak pfaffia (ginseng Brazil), vitamin C dan B, elastin kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, lactobasilus acidophilus yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dalaman dan luaran.

Kesan pengambilan SCP

Anti penuaan
mengurangkan liang pori-pori, kedutan dan garis-garis halus

Menghidratkan
Melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa keris dan mengelupas pada muka

Mengembalikan keanjalan kulit
Meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan

Melicinkan
Meningkatkan kelicinan kulit

Menyubur
Menggalakkan pertumbuhan kuku yang kuat san rambut yang sihat dan bersinar

Mencerah
Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit

Menegang
Membantu menegangkan dan menganjalkan payu dara

** faedah tambahan SCP **

menyokong kesihatan sendi dan menguatkan tulang.

membantu mengekalkan otot dalam mata supaya lembut

Kalau tak tengok testimoni mesti anda kurang yakin kan? Jom kita tengok bbrp testimoni yg sudah menggunakan SCP utk dapatkan kulit yh sihat dan cantik berseri..




kulit makin cerah

kuku lebih sihat

jeragat makin pudar

Istimewa bulan ini, jika anda membeli SCP, atau salah satu produk anda mengandugi SCP, anda berpeluang mendapat pada harga RUNTUH dan FREE POSTAGE

Hubungi saya jika berminat ok!



~nisadahri~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...