Friday, December 14, 2012

Y.E.S Premium Beautiful


Hujung tahun ni ramai yang bakal naik pelamin menjadi raja/ratu sehari kan...Saya ucapkan selamat pengantin baru buat bakal pengantin..Semoga segala persiapan perkahwinan anda berjalan lancar seperti yang diimpikan, insyaallah..Sebut tentang persiapan perkahwinan, barang hantaran biasanya merupakan antara perkara penting yang dititikberatkan oleh pasangan pengantin..Walaupun itu bukanlah benda yang wajib dalam Islam, tetapi sudah menjadi tradisi kita orang Melayu..Teringat pula zaman kahwin lbh kurang 5 tahun lalu..barang hantaran saya n suami yang gubah sendiri..hahahah..disebabkan kami ni nikah dahulu n then after 3 months baru kenduri, jadi tiada masalah nak menggubah tu..blk kerja, weekend tu la masanya menggubah barang hantaran..buat cukup syarat jek..sangat simple..

Anda tahu tak sekarang ni dh jadi trend korset Premium Beautiful dijadikan barang hantaran tau! Kelas tak? ehehe..bagus juga pada pendapat saya..kerana ia adalah pelaburan sepanjang hidup..pakai PB bukan sahaja untuk maintainkan body shape wanita, tetapi juga membantu bagi mereka yang ada masalah ketidakseimbangan hormon, sekaligus membantu hormon wanita menjadi lebih subur serta meningkatkan peluang untuk hamil! Bukan itu sahaja...bila dah bersalin nanti, PB ni boleh dijadikan bengkung moden..sesuai sangat dipakai semasa pantang..selepas pantang pun boleh diteruskan pemakaian PB untuk postur badan yang baik...

Bukankah ia satu pelaburan yang sangat berbaloi?? Tambah berbaloi jika anda membelinya sekarang kerana ada Year End Sale (YES)..harga PB sangatlah berbaloi kerana ia lebih rendah berbanding sebelum ini. Ada FREE GIFT lagi jika anda membeli drp saya..

Apa tunggu lagi? Hadiahkan diri anda/pasangan anda satu set PB...worth buy..

Hubungi saya jika ingin membeli atau mendapatkan konsultasi mengenai korset PB

sms/whatsapp: 019216 2037

~nisadahri~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...