Monday, December 24, 2012

anniversary's gift

Jika sebelum ini setiap kali ulang tahun perkahwinan kami mesti acaranya adalah makan-makan..kek sahaja..tiada yang lain..so this year encik suami dah ckp awal2 nak belikan something selain drp makan2..so we decided untuk beli jam tangan pada tahun ini. Dah survey jam ni 3-4 bulan lepas lagi..tapi saya masih tak dapat jam tangan yang saya betul2 minat. Ade la usha2 brand Tissot..mahal pulok..x maulah beli jam sampai harga ribu riban kan..ratus2 pun dh cukup mahal dah tu..sampai lah semalam masih tak jumpa jam tangan yang saya betul2 berkenan..

Semalam kebetulan pergi Alamanda..mmg encik suami dh niat nak cari jam..kalau jumpa yang berkenan terus beli..takde tangguh2 dah..Belek punya belek kt City Chain tu tetiba rasa macam dh jumpa yang berkenan di hati..simple saja designnya..brand Solvil et Titus..harga boleh tahan la..ade diskaun 15%..bila dah nak confirm design tu amoi sorang ni pergi tunjuk pulak satu design ni..udah encik suami dan adik saya berkenan compared to the one yang saya berkenan..hmm..saya punya taste mmg outdated..huarghhhh..

Dipendekkan cerita..inilah hasilnya..

Terima kasihlah encik suami belikan saya jam tangan..sepanjang hidup ni belum pernah lagi saya membeli jam tangan brand2 mahal ni..semua jam yang saya pakai pun mak saya punya..Maklumlah mak kan banyak jam..orang bagi hadiah..daripada rosak tak guna baik saya yang pakai..Jam yang saya beli biasa murah2 aja...x sampai rm100 pun..hua2..

~nisadahri~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...