Tuesday, February 4, 2014

Testimonial [Zinc Complex Shaklee]

Saja nak berkongsi dengan anda kebaikan zinc complex Shaklee ni..

Sebelum tu jom kita tengok antara manfaat zinc complex ni
-menghalang keguguran rambut
-membantu percepatkan penyembuhan luka dalaman dan luaran
-meningkatkan imunisasi dan pertahanan badan
-membantu masalah jeragat
-memelihara kesihatan prostat

Kebetulan haritu celah jari kaki Sarah terluka sebab tersangkut bermain kat bakul..Tajam pula celah2 bakul tu..Punyalah dia menangis kaw2 punya sampai aku ingatkan kaki dia patah ke ape..Sebab langsung tak jumpa tempat sakitnya..Bila dia dah tertidur barulah perasan jari dia terluka. So aku hanya sapukan minyak gamat ajelah supaya luka cepat kering..

After few days, nak sapu lagilah minyak gamat, tapi alih2 aku tengok sudah bernanah..Mak aih..makin takutlah si kecil tu bila tahu kaki dia bernanah..So aku pun pecahkan zinc complex tu dan tabur sikit kt luka tu..Si kecil tu memang makin kuat nangisnya sbb takut..

Esok paginya bangun tidur aku check kaki Sarah n tengok lukanya tu dah mula kering..Alhamdulillah, lega sikitlah..Budak kecil tu pun x la meraung sakit hari2 bila nak mandi..


Antara semua produk Shaklee ni, zinc complex adalah yang paling murah hanrganya..120 biji tablet boleh dibeli dengan harga RM3x.xx sahaja! Murah giler kan! Sebotol tu tahanlah dalam 2-3 bulan..



*Disclaimer
These statements have not been evaluated by the FDA. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...