Thursday, August 28, 2014

Hamil semula selepas keguguran ~testimoni sendiri~

Assalamualaikum...
Tinggal beberapa hari saja lagi promosi GLA Complex Shaklee

Hari ni saya nak berkongsi testimoni sendiri setelah mengambil GLA Complex Shaklee ni..

Saya mengalami keguguran sekitar bulan Julai 2013..Masa tu kandungan dah nak masuk 12 minggu..Dalam tempoh berpantang selama lebih kurang 2 minggu saya hanya ambil antibiotik yg diberikan oleh hospital...Pada masa yang sama saya makan basic set shaklee (b complex, vit C dan vitalea) dan juga jus kurma qaseh adinda..Selepas 6 minggu, period datang semula..Alhamdulillah kitar haid pun normal saja..Bila datang mula datang haid barulah saya amalkan GLA complex ni dari hari pertama haid sehingga waktu subur. Lepas tu saya stop..Bila next datang haid baru saya ambil semula GLA complex ni semula..Kenapa saya ambil GLA Complex ni on and off?? Boleh refer pada artikel ini ya

Alhamdulillah bulan Sept 2013 saya hamil semula dengan izin Allah :) Bulan Jun lepas selamat melahirkan Mu'adz...

Bagi yang belum tahu pasal GLA Complex ni meh saya kongsi sedikit..

GLA Complex ni merupakan kombinasi minyak borage. Ia mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E..

Kebanyakan wanita biasa mengambil evening primrose oil (EPO) bila datang bulan kan? Saya dulu2 pun mmg ambil EPO..Tapi bila dah ambil produk Shaklee ni saya stop dah ambil EPO sebab kandungan dalam EPO adalah GLA..

GLA Complex memang sangat membantu melegakan sindrom pra-haid..Senggugut saya memang dah hilang sejak saya ambil GLA Complex..Selain itu, banyak lagi kebaikan GLA Complex ni untuk wanita tau! 

~kulit, rambut dan kuku yang sihat
~ketidakseimbangan hormon
~kecutkan bengkak (cyst)
~ikhtiar untuk hamil




Promosi GLA Complex ni hanya tinggal 3 hari saja lagi..Jom grab sebelum kehabisan!!

1 comment:

ummu khayla jual vitamin said...

Wah.. Perkongsian yang sangat menarik. Tq admin.. Tanda anda hamil.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...