Friday, April 18, 2014

Persediaan buat ibu2 berpantang

Anda bakal melahirkan bayi dalam tempoh terdekat ini? Sudah siap persediaan berpantang? Bagi yang masih belum membuat persiapan berpantang dan masih tercari-cari set berpantang, bolehlah consider set premium ini kombinasi korset ajaib Premium Beautiful dan supplemen Shaklee..Bagi ibu-ibu yang tak berani mengambil jamu, herba dan sewaktu dengannya, inilah pilihan buat anda!

B Complex, Vitalea, Vitamin C, Ostematrix dan Zinc Complex merupakan set asas berpantang Shaklee..

Lecithin pula membantu menyingkirkan lemak-lemak di badan dan menurunkan paras kolestrol..

Alfafa dan ESP pula membantu dalam penyusuan ibu. 

Alfafa berperanan sebagai penggalak susu (galactagogues) ibu, sementara ESP pula turut berperanan meningkatkan penghasilan susu ibu di samping memberikan tenaga kepada ibu-ibu yang dalam berpantang. Bonus juga jika mengambil ESP ni kerana membuatkan kulit kita bertambah glowing gitu ;)

Tetapi perlu diingatkan, ibu-ibu mesti faham konsep penyusuan yang betul iaitu demand-supply..Begitu juga perlu selalu mengosongkan breast untuk merangsang penghasilan air susu ibu. Apa guna mengambil milk booster tetapi konsep asas tidak dipatuhi..

Pemakaian korset premium beautiful (PB) pula membantu mengembalikan bentuk badan ibu-ibu selepas melahirkan. Paling istimewa, korset ni berteknologi F.I.R.. F.I.R membantu menyingkirkan toksik dalam badan, melancarkan peredaran darah, menyeimbangkan suhu badan..Dengan memakai PB at least 8 jam sehari setiap hari akan membantu ibu-ibu kembali langsing dalam tempoh berpantang. Untungnya jika membeli PB ni, anda bukan hanya memakainya ketika dalam pantang sahaja, tetapi anda boleh menggunakan setiap hari! Ada lifetime warranty lagi! Maksudnya jika terdapat kerosakan pada PB anda, bolehlah dihantar untuk repair..




Jika berminat mendapatkan set asas berpantang, set premium, mana2 produk Shaklee, korset PB ni, jangan segan2 hubungi saya ya!

Saya doakan bakal-bakal ibu semua dipermudahkan bersalin dan selamat berpantang dengan jayanya! Let's support breastfeeding..Breastfeeding rocks!!


*Disclaimer
These statements have not been evaluated by the FDA. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...