Sunday, May 27, 2012

aku & handphone

aku mula pakai hp semasa usiaku 19 tahun..masa tu aku belajar di matrikulasi penang..arwah abah belikan untukku hp jenama siemen..rasanya skrg dah xde brand tuh..comel je hp tu..aku sayang sgt sbb itulah hp pertamaku..

masa aku di unimas, hp siemen ku telah dicuri org..sedihnyer..lps tu aku pakai brand nokia 3315,upgrade sket dr brand 3310 yg glemer ketika itu..skrg pun hp tu masih ada,cuma sudah bertukar tangan..masa aku di final year, aku dihadiahkn emak nokia 6610..comel jugak..skrg ni ade tersimpan dlm almari bajuku..lama jugak ku guna hp tu..smpi aku kerja..

semasa ulangtahun kelahiranku ke-27, suamiku menghadiahknku hp nokia express music..waaah..mmg aku sangat suke hp tuh..skrin besar..xde keypad lak tu..touch screen saja..mmg beshh..tp syg nya hp tu tercicir(aku sendiri x sedar)..mujurlah suamiku sgt baik hati kerna memberikan aku hp nya sama jenis dgn hp ku itu..

hujung thn lps, aku bertukar hp dgn adikku, nokia e7..lg besh..lg besar skrinnya..tp last week adikku minta semula hp tu..ohhh sedihnya..dan disebabkn itu, aku terpaksa mencari hp lain..

akhirnya setelah sekian lama menjadi  penguna tegar nokia brand,smlm aku dgn rasminya menjadi pengguna samsung..heheee..first time beli hp pakai duit sendiri ok..smg hp br ni dpt bertahan lama kl ni..mujurlah aku bukan gadget maniac..kl tak, aduhai..susah jugak..asal ade gadget br je nk kene tukar hp br..huhuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...