Tuesday, May 22, 2012

mengapa saya mahu kurus?

sejujurnya saya memang desperado nk turunkn berat badan!But why?? sbb sentap woo bila org tny awak pregnant ke?walhal saya tak preggy pun! Tapi dlm masa yg sama saya x berani mkn ubat kurus coz takmo amik risiko & saya masih punya anak yg menyusu badan.Actually the reason why i want to loose weight is becoz of health..sbb bila berat badan berlebihan,akan mengundang pelbagai mslh kesihatan..org oerempuan mcm saya ni, kl berat bdn terlebih pun blh beri kesan pd hormon dlm badan..salah satu drpnya ialah susah nk hamil..sy dh lihat perkara ini dan ini diakui sendiri oleh kwn saya yg juga dulu susah hamil sbb berat bdn tlebih n doktor advise dia kurangkn berat badan..


jadi apa alternatif yg saya ada? saya pilih cara selamat untuk kurangkn berat badan iaitu:
1. amalkan diet sihat & tambah pengambilan energising soy protein ESP + lecithin from shaklee
2. pakai premium beautiful korset minimum 8 jam sehari secara konsisten
3. bersenam di hujung minggu

smg usaha kecil saya ini membuahkn hasil yg diimpikan..i give myself 6 months utk dapat target impian..kita tunggu dan lihat nnt ye..

kebaikan ESP
1. memberikan tenaga, sesuai wanita especially bf mommy. juga sesuai utk anda yg sedang berdiet
2.boleh bantu tambahkn susu badan..
3. mencantikkan kulit muka n menghilangkan parut jerawat

kebaikan lecithin
1. membakar lemak..best kan..
2. menyingkirkn kolestrol jahat

kebaikan premium beautiful
1. teknologi f.i.r di dalam membantu menyahtoksinkn fat stored toksin. penurunan berat badan terhalang kl tak dinyahkan fat stored toxin nih.
2. ia membantu menghantar darah ke kapilari dan meningkatkan metabolisme badan

so, kalau kita sedang membuat program diet n senaman serentak dgn pemakaian korset, ia akan membantu mempercepatkn pembakaran lemak tersebut..

ladies out there, jom sama-sama kita amalkn gaya hidup sihat! for free consulation on pb corset, contact me ok ;-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...