Saturday, May 19, 2012

my own testimonial on pb..

Hari ni saya nk share my own experience sebagai pengguna korset premium beautiful..a friend of mine told me that one of the benefits of using this corset is that,it can relieve your baby's fever..so i made an experiment.

Selasa lps semasa ambil Sarah dari rumah bbsitter,bbsitter dia ckp sarah nk demam..bdn dah panas..dalam kereta pun dia melepek je..mmg biasa kl sarah demam dia akn melepek..mama x sanggup tgk sarah melepek..bila dah sampai rumah,saya ambil suhu badan dia,lbh kurang 38degree.lps tu masa sarah tidur,saya balutkn badannya dengan waist nipper..lbh kurang lps isyak,sarah terjaga dan alhamdulillah dia bangun dgn wajah yg ceria..saya ambil suhu badan dia,  37.4degree!lps tu dia plk amik suhu badan anak patung dia..heh...bila Sarah ceria,mommy pun senang hati :-)




byk juga benefit korset ni..bukan hanya pada ibu,malah pada anak juga..x rugilah saya invest duit beli pb korset ni becoz byk manfaatnya..sbb tu lah saya sangat gembira untuk berkongsi kebaikan korset ni kpd semua rakan wanita saya..teknologi f.i.r yg terdapat pd korset ini menjadikan premium beautiful satu-satunya korset pilihan nombor satu wanita di Malaysia!

hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi percuma mengenai korset istimewa ini! offer harga istimewa masih berlangsung sehingga hujung bulan ini..

3 comments:

asmidar said...

masa nt letak benda tu, nt blum ksi sarah mkn pcm ke?

NISA DAHRI said...

Asmidar: a ah nti..ana x suke bg sarah mkn pcm..huhuu..tu yg try gune waist nipper tu..

NISA DAHRI said...

Armouris:tq dear :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...