Monday, May 7, 2012

How to measure your Premium Beautiful corset??

Brought to you by Premium Beautiful Agent


PB korset ni direka dengan pelbagai saiz mengikut bentuk badan anda..setiap orang bentuk badannya berbeza..ada yang besar di atas, kecil di bawah..ada pulak orang yg kecil di atas, besar di bawah..Jangan risau!! Dengan PB korset, anda akan selesa memakai korset mengikut saiz badan anda.. Biasanya di pasaran ukuran badan adalah standard..saiz S,M,L,XL,XXL dsb..tetapi dgn PB korset, anda yang berbadan besar, sederhana hatta kecil pun boleh miliki PB ni tau!


So nak tahu mcmn utk dapatkan saiz korset anda? Senang saja…
Anda hanya perlu masukkan ukuran badan anda dalam table form di atas dan berikan ukuran tersebut kpd kami utk kami dapatkan set korset yang sesuai dengan ukuran badan anda..mudah saja kan..





Pakai PB korset ni sebenarnya aaaamat selesa..kalau anda pakai dan terasa ketat dan sukar utk bergerak atau bernafas, itu maksudnya saiz korset anda tak tepat..Bila pakai kena dengan saiznya, percayalah tak terasa pun anda sedang memakai korset…


Berdasarkan pengalaman saya sendiri memakai PB korset ni selama sebulan secara konsisten, alhamdulillah menunjukkn hasilnya..yang paling ketara ialah stretchmark di perut semakin pudar!! mcm tak percaya je..tp percayalah mmg betul..agaknye kalu aku guna masa pantang bersalin last yr mesti selim river i kan..huhuu..so misi sekarang ialah menguruskan badan secara sihat..pakai pb minimum 8 jam sehari, diet seimbang dan bersenam di hujung minggu akan mempercepatkan lagi proses penurunan berat badan..

So tunggu apa lagi…angkatlah satu hari ini..dijamin puas hati ;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...