Wednesday, July 4, 2012

Shaklee Joint Health Tablet

Untuk makluman anda, Shaklee baru sahaja release produk terbarunya di Malaysia iaitu Joint Health Tablet & Collagen Powder..Sememangnya produk ini dinanti-nantikan oleh pengguna tegar Shaklee :)

Kali ini saya ingin berkongsi dengan anda Joint Health Tablet. Produk ini sangat sesuai untuk golongan warga emas atau org2 muda yang mengalami masalah sakit-sakit sendi, sakit di bawah tapak kaki bila bangun pagi, pesakit arthritis..





Seperti yang anda tahu, sendi-sendi di badan kita membentuk hubungan antara tulang temulang yg memberikan sokongan dan membantu kita untuk bergerak. Sendi terdiri daripada tulang rawan, ligamen, tendon dan cecair sinovia iaitu bendalir yang melicinkan sendi-sendi kita yang memberikan keselesaan antara tulang-tulang dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.

Semakin meningkat usia kita, tulang rawan akan menyusut secara semulajadi.Selain itu, tekanan fizikal yang berterusan dan bebanan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerap tulang rawan dan menyebabkan ketidakselesaan pada sendi dan ini membataskan pergerakan seseorang.

Bagi golongan muda, jangan biarkan sakit sendi menghalang anda dari bergiat aktif. Pencegahan awal boleh menjadikan sendi anda sihat untuk masa akan datang. Bagi warga emas yang biasa mengalami sakit sendi, pengambilan joint health tablet ini membantu mengurangkan rasa sakit pada sendi dan membantu anda bergerak dengan lebih baik daripada sebelumnya.

Jom kita lihat kelebihan joint health tablet ni..

1. Menyokong keselesaan sendi

Ekstrak boswellia menghalang pembentukan bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi. Bahan aktif utama ekstrak boswellia berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

2. Bertindak sebagai kusyen



Ekstrak jagung membekalkan sumber yang pekat dgn glukosamina yg berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan memelihara tulang rawan. Glukosamina merupakan komponen utama membina tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi.

3. Memelihara tisu penyambung yang sihat

Zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yg memberi kekuatan & struktur terhadap sendi.

# Kesan boleh dilihat seawal 5 hari berdasarkan penyelidikan klinikal Shaklee!

Ramadhan sudah makin menghampiri kita. Jom hadiah joint health tablet utk ibu bapa anda! Bolehlah mereka bersolat terawaih dengan sempurna di bulan ramadhan nanti.

Untuk dapatkan harga istimewa, hubungi saya

0192162037/nisadahri@gmail.com

DISCLAIMER: These statement have not been evaluated by the FDA. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disesase.
 
 
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...