Tuesday, July 16, 2013

Berpuasa dan memakai Premium Beautiful

Alhamdulillah, sudah masuk 7 Ramadhan. Cepatnya masa berlalu..Bagaimana dengan madrasah Ramadhan anda? Semoga setiap hari semakin bertambah baik dan cemerlang :)

Ramai juga yang mengambil kesempatan bulan Ramadhan untuk menurunkan berat badan..Rata-rata ramai yang berjaya menurunkan sehingga 5 kg di bulan puasa. Biasanya di bulan puasa kita hanya makan pada 2 waktu iaitu waktu bersahur dan waktu berbuka. Jadi, sekiranya kita benar-benar menitikberatkan pengambilan kalori dan kuantiti makanan, pasti kita berjaya mengurangkan berat badan :)

Antara tips mengurangkan berat badan di bulan puasa:

http://www.tintaasyraf.com/2012/07/tips-mengurangkan-berat-badan-di-bulan.html#.UeOZIqDV8cs

http://sususejat.com/turun-berat-badan-di-bulan-ramadhan-perlu-atau-tidak/


Sebenarnya saya pun berazam untuk mengurangkan berat badan di bulan puasa ini. Antara yang membantu saya ialah dengan memakai Premium Beautiful. Banyak kelebihan memakai PB di bulan puasa selain daripada membantu mengurangkan berat badan. 



Antaranya kelebihan memakai PB di bulan puasa ialah;

Membantu mempercepatkan penurunan berat badan

Tubuh secara automatik akan mencari sumber tenaga di dalam badan iaitu lemak. Semasa berpuasa tenaga yang masuk akan berkurangan. Kebiasaannya berat badannya akan berkurang sampai 2- 4 kg (average). Tetapi, dengan memakai Premium Beautiful semasa berpuasa, pengaliran darah dalam badan menjadi lebih lancar, maka penurunan berat badan akan bertindak lebih cekap lagi!

Menyahtoksinkan badan

Menurut kajian, berpuasa mempunyai manfaat terhadap kesihatan manusia. Puasa Ramadhan setiap hari selama sebulan dapat membantu mengharmonikan paras insulin dan merendahkan paras gula terutama di kalangan pesakit diebetis. Berpuasa secara tidak langsung memberikan 'rehat' kepada perut kita yang bekerja setiap hari non-stop. 

Premium Beautiful diperbuat daripada fabrik ber'FIR' yang membantu menyingkirkan toksin dalam badan kita. 

Mengekalkan kecergasan badan 

Memakai Premium Beautiful dapat membantu mengurangkan rasa lapar yang melampau. Ini adalah kesan daripada korset tersebut yang menangkap dan mendakap kemas terutama di bahagian perut kita dan secara tidak langsung anda tidaklah merasa lapar yang melampau, sebaliknya kekal cergas dan aktif.

Memejal dan menganjalkan

The best part of wearing this corset. Memakai korset sangat membantu memejal dan menganjalkan bahagian2 yang bermasalah terutama di bahagian perut, peha, punggung dan bawah lengan. Pemakaian korset yang betul dengan menarik bahagian yang menggeleber akan membantu wanita mendapatkan bentuk badan yang lebih baik. Inilah yang diinginkan oleh kebanyakan wanita!

Sempena bulan Ramadhan ini, Premium Beautiful corset dijual pada harga SPECIAL..Rugi kalau anda x grab peluang ini..Raya nanti bolehlah melaram dengan baju raya idaman anda ;p
  • Special Price
  • Free Gift
  • Lifetime Warranty
  • Free trial
  • Repair Service for FREE

Jika berminat, hubungi saya (nisadahri@gmail.com
Jom kekal sihat dan cergas di bulan Ramadhan ini dengan Premium Beautiful!

 
Cantikkan 3 wanita ini ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...